Wampiriada 2011 


Wampiriada to coroczna,ogólnopolska akcja studentów promująca oddawanie krwi. 
W tamtym roku dowiedziałam się o jej istnieniu- spacerując po centrum Katowic i napotykając się na przebranego za wampira profesora (!), który nakłonił mnie do bliższego zapoznania się z pobliskim autokarem- i nie chodziło bynajmniej tylko o zwiedzanie :P Krwi oddawać nie mogę, ale staram się namawiać do tego każdą osobę. Poboli ociupinkę- i mimo, że potem możemy czuć się słabi- jest to najłatwiejszy sposób, by pomóc 2 osobie :) I te czekolady! :D


Zdjęcia wykonane w rekordowym czasie- niecałych 10 min, między okienkami w zajęciach ;) Przemogłam się i ucinałam sobie pogawędkę z osobami, które pojawiały mi się w kadrze ;) Nie długo-bo i czasu nie było- ale kilka zdań, by jakoś przemóc się i niejako przygotować do swojego planu na najbliższe dni ;) Ale o tym kiedy indziej ;) 


Wiem, że BW do munduru górnika to taki standard, że aż boli- ale cóż.. nie oszukujmy się- uwielbiam taki styl ;) 


















i na koniec: wampir :D 



Leave a Reply